Celostna grafična podoba

Logotip, simbol in pozicijski slogan so osnovni elementi identitete družbe na simbolni ravni in tvorijo osnovo celostne grafične podobe. Za lažje delo objavljamo nekaj izvlečkov pravil iz Priročnika celostne grafične podobe.

Primarna konfiguracija elementov je postavljena v takih velikostnih razmerjih, da jo zaznamo kot enotno harmonično celoto, pri kateri je logotip izpostavljen.

Barvni logotip s sloganom

Logotip

 

Sekundarna konfiguracija logotipa, simbola in slogana tvori vertikalno kompozicijo. Uporablja se v primerih, kjer primarne konfiguracije ni mogoče aplicirati. Lahko jo uporabljamo s sloganom ali brez njega ter v slovenskem ali angleškem jeziku.

Pokončen logotip      Pokončen enobarvni logotip

 

V primerih, kjer barvne različice ni mogoče uporabiti, se lahko uporablja monokromatska različica ali negativ.

Enobarvni logotip

 

Primarni barvni sistem je zasnovan dvobarvno, kot modra in srebrna – oziroma siva barva. (MODRA C100 M40Y0K24, P 301, RO G99 G158 RAL 5017 in SREBRNA C10M0Y0K60, P 877, R114 G125 B132, RAL 7040).

Primarni barvni sistem

 

Sekundarni sistem predstavlja primarno kombinatoriko, ki ji je dodana oranžna barva. Ta kombinatorika se uporablja za oglaševanje, zunanje komuniciranje in označevanje (ORANŽNA C0M60Y100K0, P 021, R 239 G125 GO RAL 2004).

Sekundarni sistem

 

Ikone zgoščeno predstavljajo delovanje in poslanstvo družbe na sekundarni zavestni ravni, zato se uporabljajo kot podporni asociacijski element.

Ikone

 

Prosimo, da za delo vedno uporabite le originalne digitalne grafične predloge, ki so vam na voljo na tem spletnem mestu.

Vse avtorske pravice so pridržane in v lasti družbe ELES, d.o.o.